CELI, od glave do pet!

  • Tečaj retorike in komunikacije, s kančkom bontona in poslovne podobe.
  • Celi, od glave do pet! – je aktiven trening.
  • V program smo poleg retorike in komunikacije vključili uporaben sodoben bonton, tehnike umiritve telesa, uma in duha, stilsko svetovalnico za moške in ženske, prijetno druženje za polno in svečano pogrnjeno mizo.
  • Program ni ozko profiliran. Primeren je za vsakogar, ki želi osebno napredovati, znati argumentirati, prodati, nastopiti, spregovoriti v radijski mikrofon, se predstaviti pred kamero ali učenci, slušatelji, kupci, študenti, občani, sodelavci, sorodniki …
  • Vodijo ga štirje poklicni trenerji (poglejte priloženi dokument), ki imajo poleg strokovnega znanja tudi občutek za vaše potrebe. Tedenska srečanja vključujejo zanimive vaje, uporabne domače naloge in le toliko teorije kot je nujno potrebno.
  • Na koncu vam pripada najboljše. Zaključna vodena večerja združuje prijetno s koristnim – razvajate ustne brbončice, uporabite naučeno in zaključite s podelitvijo potrdil ter zdravico vloženemu trudu.

TELE-FORE 2 – telefonska komunikacija za profesionalen in dolgotrajen odnos

  • Takoj, ko spregovorite v slušalko, ste prvi glas in slušna podoba podjetja.
  • Po vašem govoru ljudje na drugi strani “žice” slišijo kulturo komuniciranja v vaši organizaciji in takoj občutijo tudi kakovost storitve.
  • Zaradi telefonske izkušnje z vami presodijo ali ste vredni zaupanja.
  • Z udeležbo na delavnici ali izvedbo izključno za vaše podjetje imate priložnost izboljšati komunikacijo s komitenti, pacienti, kupci, strankami, klienti, sodelavci …
  • Naše bogate izkušnje z lastnim klicnim centrom, vodenjem zunanjih klicnih centrov, telefonskimi coachingi na delovnem mestu, uspešno dvigujemo raven telefonske komunikacijske kulture.
  • Smo tudi strokovnjaki telefonske prodaje.

Asertivna komunikacija

  • Neprijetne situacije in konflikti so sestavni del delovnega okolja in  življenja iz katerega ne moremo oditi. Moramo se pogovoriti.
  • Asertivna komunikacija je način komunikacije (pogovora) s katero zaščitite sebe in ste hkrati vljudni do sogovornika. Spoštujem sebe, spoštujem tebe (win-win).
  • Kako reči NE, pohvaliti, podati kritiko, izraziti nestrinjanje, se spopasti z zavračanjem, grobim nestrinjanjem ali celo žaljenjem, so “orehi”, ki jih stremo na dvodnevni aktivni delavnici.
  • Med prvim in drugim delom delavnice prejmete naloge s katerimi si pomagate   osvojite veščine asertivne komunikacije.
  • Asertivni ljudje so izjemno koristni za podjetje.
  • Pridobljena komunikacija je univerzalna, z njo si lahko pomagate v različnih situacijah in okoljih.

Čustvena inteligenca

  • Čustvena inteligentnost (EI) je uveljavljen izraz za nabor osebnih sposobnosti razumevanja sebe in drugih, empatičnosti, komunikacijskih spretnosti itn.
  • Ugotovili so, da je za uspešnost posameznika pogosto bolj pomembna kot kognitivna inteligentnost (IQ).
  • Čustveno inteligenten človek razvija tako osebne kot socialne kompetence. Najlažje in najhitreje jih spoznamo organizirano, na tečaju.
  • Skupaj bomo spoznali, kako pomembni so samozavedanje, samonadzor in motivacija. Najprej moramo spoznati, razumeti in znati upravljati sebe.
  • Sledijo znanja o kakovostnem vodenju interakcij in odnosov z drugimi. Učinkovito sporazumevanje, vplivanje, motiviranje ipd. so ključni za plodne in predvsem produktivne odnose.
  • Ta trening je odlična osnova za uvod v vse bolj poglobljene oblike usvajanja veščin učinkovitega sporazumevanja in so-delovanja.

Kratko in jedrnato o tem, kako reči NE!

  • Ste že bili kdaj preveč ponižni in se niste postavili zase, za svoj pogled, svoje razmišljanje, da niste prišli do besede?
  • Če ste, potem še ne delujete asertivno. Asertivnost ni ne ponižnost, ne agresivnost ampak srednja pot med obema. Je sposobnost znati se postaviti zase, vendar spoštljivo do drugega.
  • Eden najbolj očitnih znakov, da se moramo naučiti asertivnosti je, da enostavno ne znamo reči »Ne!« Sposobnost, da odkrito, samozavestno, a še vedno na spoštljiv način rečemo »Ne!«, spada med nabor veščin asertivnosti, ki se jih lahko naučimo.
  • S kratkim izobraževanjem vam pomagamo pri prvih korakih v svet asertivnosti, ki obsega odločnost, nepopustljivost, samozavest na eni in sočutnost, odprtost za potrebe, interese in omejitve drugih ljudi na drugi strani.
  • Za začetek se bomo naučili, kako rečemo »Ne!« in kljub temu ohranimo dobre odnose z drugimi…

ZMOREM- 2-dnevni trening retorike

  • Razbijanje srca, metuljčki v trebuhu, potne roke, tresenje kolen, stres, negotov glas so le telesni znaki, ki sporočajo, da nam ni vseeno kako izvedemo javni nastop.
  • V pogovoru te znake imenujemo trema. A trema ter druge nerodnosti in zagate z nastopanjem so povsem običajne. Nastopanja se lahko naučimo.
  • Kam z rokami? Kako začeti? Kako podati in “prodati” svojo zamisel, sebe? Zaključite tako, da ostanete tudi ko odidete.
  • Trening je celovit. Vključuje pripravo misli, telesa, duha in sprostitvene vaje za obvladovanje treme.
  • Ker je skupina majhna, lahko kar na tem treningu pripravite konkretno vsebino in jo vadite pred »sošolci«. V dar prejmete uporabne povratne informacije s katerimi nastop pred »pravo publiko« še nadgradite.
  • Po 20-urnem zares intenzivnem treningu ste kos še tako zahtevnemu javnemu nastopu.

Negovanje diha

  • Je izkustvena delavnica.
  • Opazujte svoje dihanje v različnih čustvenih stanjih. Kaj ugotovite?
  • Spremenjeno dihanje spremeni počutje.
  • Z dihom čistimo in regeneriramo telo.
  • Izvajanje pravilnega diha bi morala biti naša prva vadba.
  • Z rednim izvajanjem diha čistite in regenerirate svoje telo.

Team Building po meri

  • Skupina še ni tim, zato je dobrodošla vsaka aktivnost, ki sodelavce povezuje in spodbuja k sodelovanju. Tudi team building dogodek.
  • Team Building po meri prilagodimo vaši skupini, upoštevamo vaše želje in potrebe.
  • Lahko je na prostem ali v zaprtih prostorih. Na divjih in preprostih lokacijah ali v eminentnih okoljih.
  • Zaupajte nam namen in cilj, ki ga želite doseči. Pripravimo program, poiščemo primerno okolje in predlagamo aktivnosti, ki podprejo pot do želenega cilja.
  • Zakaj je tak pristop primernejši od vnaprej pripravljenih programov? Poznate občutek dobro ukrojene obleke?

Stilska svetovalnica za ženske

  • S svetovalko za podobo in strokovnjakinjo za barve oblačil gospo Jernejo Agić bomo prijeten prostor Mars Venus učilnice preoblekli v čisto pravo stilsko svetovalnico. Poznate občutek, da nekoga že dolgo poznate? V družbi z Jernejo se ti občutki prebudijo.
  • STILSKA svetovalnica ni MODNA svetovalnica. Poznate razliko med biti oblečen po zadnji modi in biti oblečen, VAU, v svojem lastnem stilu? Presenečene boste, da lahko res majhne spremembe prinesejo tako velik učinek z zadovoljstvom.
  • Vsak modni kroj ni ukrojen za vsako postavo. Francoska igralska ikona Catherine Denevue je imela svojega krojača, ki je edini znal ukrojiti hlače s katerimi naj bi Catherine zakrila po njenih kriterij preveliko zadnjico. Krojev je nešteto in z Jernejino pomočjo izberete prave kroje zase.
  • Zahvaljujoč pisanosti narave smo različnih polti in nians. V dar prejmete paleto svojih barvnih odtenkov, osebno barvno karto. Oblečene v svoje barve žarite. Barvna karta vam za vedno olajša nakupe vaših oblačil.
  • Nekaj svoje garderoba prinesite s seboj. V torbo vrzite tudi modne dodatke, če jih uporabljate (rute, rutice, torbice, nakit, pasove …).
  • Del popoldneva bomo namenile tudi notranjemu in zunanjemu hranjenju kože z vizažistko in strokovnjakinjo Matejo Drolec. Če ličil ne uporabljate prejmete uporabne negovalne nasvete za vaš tip kože. Ljubiteljicam ličil in make-upa pa bo Mateja s svojim znanjem približala pomembnost estetskega ličenja.
  • Seboj prinesite tudi svojo kozmetiko.
  • Prihaja december, čas, da si (1. december) vzameš en dan samo zase.

Poslovni bonton

  • Pod besedo bonton si prepogosto predstavljamo nekaj zategnjenega, togega, preživetega, nerealnega… Vendar vas poznavanje bontona lahko reši pred osebnim porazom ali celo izgubo posla, službe…
  • Znanja in veščine spoštljivega vedenja, poznavanje osnovnih priporočil predstavljanja, pozdravljanja, vikanja, naslavljanja, komuniciranja, osebne urejenosti, itn., so tudi danes velika konkurenčna prednost.
  • Brez poznavanja bontona lahko živimo, preživimo in tudi umremo. Vendar je osnovno poznavanje pot do večje kompetentnosti in osebne trdnosti.
  • Novi in drugačni načini komunikacije zahtevajo tudi poznavanje e-bontona (netiquette). Tudi vaša elektronska pošta sporoča kdo ste.
  • Program je primeren za vsakogar. Priporočamo ga generaciji Y, IT osebju, učiteljem, profesorjem, vodjem in vsem, ki imate veliko stikov s strankami, predstavniki drugih organizacij, tujimi partnerji…