Asertivna komunikacija

14. in 21. maj 2019

Mars Venus učilnica, Ljubljana, Gerbičeva ulica 110

2 dneva/dela, oba od 9.00 do 15.30 (1. del - 14. 5.; 2. del - 21. 5.)

Do 12 udeležencev

420 € + DDV za oba dela

380 € + DDV za oba dela ob prijavi več oseb iz iste organizacije

Povpraševanje Vsebina
×

Asertivna komunikacija   /   Prijava






Davčni zavezenec





×

Asertivna komunikacija   /   Vsebina

  1. Kaj je asertivnost
  2. Kako se asertivnost razlikuje od agresivnega in pasivnega vedenja?

    Primeri asertivnega vedenja

    Kako se izogniti temu, da bi bili videti agresivni, ko želite biti asertivni?

    Kaj je pasivno-agresivno vedenje in kako ravnati z njim?

  3. Kako predati kritiko
  4. Kako predati kritiko in OHRANITI lastno in sogovornikovo dostojanstvo?

    Kako se različni ljudje odzivajo na kritiko?

    Kako sprejeti, da je konstruktivna kritika zgolj priložnost za osebni napredek?

    Uporaba postopnega pristopa za uspešno predajo kritike.

  5. Upravljanje s čustvi
  6. Naučimo se ločiti; čustva, občutke, razpoloženje

    Upravljanje lastnih čustev

    Vaje umiritve in sprostitve

  7. Kako zahtevati
  8. Kako prositi,  za tisto, kar želite

    Prava beseda na pravem mestu ob pravem trenutku

    Kako se odzvati, ko vaše sporočilo ni sprejeto

  9. Kako pohvaliti
  10. Vpliv (utemeljene in iskrene) pohvale

    Zakaj je tako težko pohvaliti

    Kako pohvaliti tako, da bo pohvala delovala 

  11. Kako se ne strinjati
  12. Kako izraziti nestrinjanje in ostati v dobrih odnosih

    Tehnika izražanja nestrinjanja v 6-ih korakih

    Kako reči NE in se ob tem dobro počutiti

Info
  • Neprijetne situacije in konflikti so sestavni del delovnega okolja in  življenja iz katerega ne moremo oditi. Moramo se pogovoriti.
  • Asertivna komunikacija je način komunikacije (pogovora) s katero zaščitite sebe in ste hkrati vljudni do sogovornika. Spoštujem sebe, spoštujem tebe (win-win).
  • Kako reči NE, pohvaliti, podati kritiko, izraziti nestrinjanje, se spopasti z zavračanjem, grobim nestrinjanjem ali celo žaljenjem, so “orehi”, ki jih stremo na dvodnevni aktivni delavnici.
  • Med prvim in drugim delom delavnice prejmete naloge s katerimi si pomagate   osvojite veščine asertivne komunikacije.
  • Asertivni ljudje so izjemno koristni za podjetje.
  • Pridobljena komunikacija je univerzalna, z njo si lahko pomagate v različnih situacijah in okoljih.
Dodatne informacije

  • Popust – za samoplačnike velja nižja kotizacija brez DDV.
  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.

“Jaz sem v redu, Ti si v redu!”

– Filozofija transakcijske analize

Cilji

Spoznamo zakaj je prav, da najprej raziščemo sebe, svoja občutja in dejanja, oziroma njihove posledice. Naučimo se razumeti kako vplivajo na naše delovanje.


Razvijamo sposobnost vživljanja v druge, razumevanja vzajemnega vplivanja, predvsem pa konstruktivne rabe komunikacije za doseganje boljših rezultatov in gradnjo uspešnih odnosov.

Metode dela

Predelamo konkretne primere, izvedemo vaje in vas aktivno vključimo.


Vsebino spoznamo teoretično in praktično. Z individualnimi in skupinskimi vajami pomagamo usvojiti delovanje po načelu zmagam-zmagaš.

Dogodki