Asertivna komunikacija

9. in 10. julij 2019

Mars Venus učilnica, Ljubljana, Gerbičeva ulica 110

2 dneva/dela, oba od 9.00 do 15.30

Do 12 udeležencev

420 € + DDV oba dneva

380 € + DDV  oba dneva pri prijavi več oseb iz iste organizacije

380 € neto za samoplačnike

Povpraševanje Vsebina
×

Asertivna komunikacija   /   Prijava






Davčni zavezenec





×

Asertivna komunikacija   /   Vsebina

  1. Kaj je asertivnost
  2. Kako se asertivnost razlikuje od agresivnega in pasivnega vedenja ter komunikacije?

    Primeri asertivne komunikacije in vedenja

    Kako se izogniti temu, da bi bili videti agresivni, ko želite biti asertivni?

    Kaj je pasivno-agresivna komunikacija in vedenje in kako ravnati?

  3. Kako predati kritiko
  4. Kako predati kritiko in OHRANITI lastno in sogovornikovo dostojanstvo?

    Kako se različni ljudje odzivajo na kritiko?

    Kako sprejeti, da je konstruktivna kritika zgolj priložnost za osebni napredek?

    Uporaba postopnega pristopa za uspešno predajo kritike.

  5. Upravljanje s čustvi
  6. Naučimo se ločiti; čustva, občutke, razpoloženje

    Upravljanje lastnih čustev

    Vaje umiritve in sprostitve

  7. Kako zahtevati
  8. Kako prositi,  za tisto, kar želite

    Prava beseda na pravem mestu ob pravem trenutku

    Kako se odzvati, ko vaše sporočilo ni sprejeto

  9. Kako pohvaliti
  10. Vpliv (utemeljene in iskrene) pohvale

    Zakaj je tako težko pohvaliti

    Kako pohvaliti tako, da bo pohvala delovala 

  11. Kako se ne strinjati
  12. Kako izraziti nestrinjanje in ostati v dobrih odnosih

    Tehnika izražanja nestrinjanja v 6-ih korakih

    Kako reči NE in se ob tem dobro počutiti

Info
  • Neprijetne situacije in konflikti so sestavni del delovnega okolja in  življenja iz katerega ne moremo oditi. Moramo se pogovoriti.
  • Asertivna komunikacija je način komunikacije (pogovora) s katero zaščitite sebe in ste hkrati vljudni do sogovornika. Spoštujem sebe, spoštujem tebe (win-win).
  • Kako reči NE, pohvaliti, podati kritiko, izraziti nestrinjanje, se spopasti z zavračanjem, grobim nestrinjanjem ali celo žaljenjem, so “orehi”, ki jih stremo na dvodnevni aktivni delavnici.
  • Med prvim in drugim delom delavnice prejmete naloge s katerimi si pomagate   osvojite veščine asertivne komunikacije.
  • Asertivni ljudje so izjemno koristni za podjetje.
  • Pridobljena komunikacija je univerzalna, z njo si lahko pomagate v različnih situacijah in okoljih.
Dodatne informacije

  • Popust – za samoplačnike velja nižja kotizacija brez vključenega DDV.
  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.

“Jaz sem v redu, Ti si v redu!”

– Filozofija transakcijske analize

Cilji

Spoznamo način komuniciranja s katerim znamo zaščititi sebe, in hkrati ohraniti spoštovanje drugega. Besede so jezik možganov. Naučimo se razumeti, da besede vplivajo najprej na naše  lastno počutje in hkrati tudi širšo okolico.


Razvijamo sposobnost vživljanja v druge, razumevanja vzajemnega vplivanja, predvsem pa konstruktivne rabe komunikacije za doseganje boljših rezultatov in gradnjo uspešnih odnosov.

Metode dela

Uporabimo vaše situacije iz poslovnega in osebnega življenja. Pripravimo primere in vaje s katerimi naučeno lažje prenesete v prakso. 


Vsebino spoznamo teoretično in praktično. Z individualnimi in skupinskimi vajami pomagamo usvojiti delovanje po načelu jaz sem v redu, ti si v redu.

Dogodki