Asertivno ni destruktivno

Program lahko naročite za vašo skupino.

Lokacija izvedbe po dogovoru

1 ali 2 dni

Do 16 udeležencev

Cena se oblikuje na skupino in program.

Povpraševanje Vsebina
×

Asertivno ni destruktivno   /   Prijava





Davčni zavezenec





×

Asertivno ni destruktivno   /   Vsebina

  1. Kaj je asertivnost
  2. Asertivno vedenje, drugačno od agresivnega in pasivnega

    Kako se izogniti temu, da bi bili videti agresivni, ko želite biti asertivni

    Kaj je pasivno-agresivno vedenje in kako ravnati z njim

  3. Kako predati kritiko
  4. Sprejemljive in nesprejemljive oblike kritike

    Kako se različni ljudje odzivajo na kritiko

    Kako predati kritiko in vplivati na drugega, da spremeni vedenje

    Kako sprejeti kritiko

    Postopen pristop za uspešno predajo kritike

  5. Upravljanje s čustvi
  6. Kako apelirati na čustva, da bi dosegli dober rezultat

    Predstavimo svoj pogled sistematično in asertivno

    Kako uporabiti govorico telesa

    Ocenimo različna vedenja na podlagi neverbalne komunikacije

  7. Kako zahtevati
  8. Kako prositi za tisto, kar želite

    Prava beseda na pravem mestu ob pravem trenutku

    Kako se odzvati, ko vaše sporočilo ni sprejeto

  9. Kako pohvaliti
  10. Vpliv (utemeljene in iskrene) pohvale

    Zakaj je tako težko pohvaliti

    Kako pohvaliti tako, da bo to učinkovito

  11. Kako se ne strinjati
  12. Kako izraziti nestrinjanje in ostati v dobrih odnosih

    Tehnika izražanja nestrinjanja v 6-ih korakih

    Kako reči NE

Info
  • Pogosto se dogaja, da imajo ljudje negativne občutke o sebi po tistem, ko so bili v interakciji z nekom. Lahko se počutijo izkoriščene, ali pa se jim zdi, da so bili pregrobi.
  • Še posebej neprijetno je tistim, ki bi najraje »pobegnili stran«, samo da se lahko izognejo manj prijetnim situacijam.
  • Ta trening je namenjen spoznavanju načel delovanja in komuniciranja za doseganje pozitivnih rezultatov za vse vključene (win-win).
  • Kako doseči kar želim, a ne na račun druge osebe? Kako dovoliti, da drugi dosežejo svoje, ne da bi se moral ukloniti in žrtvovati svoje cilje?
  • Asertivnost je veščina konstruktivnega delovanja. Asertivni ljudje so izjemno koristni za podjetje, ker se znajo svobodno izražati, opraviti delo in ne sprejmejo »ne« za odgovor. Kljub temu delujejo uglajeno, prijazno in pošteno.
Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.

“Jaz sem v redu, Ti si v redu!”

– Filozofija transakcijske analize

Cilji

Spoznamo zakaj moramo opazovati sebe, svoja občutja in dejanja, oziroma njihove posledice. Naučimo se prepoznati kako vplivajo na naše delovanje.


Razvijamo sposobnost vživljanja v druge, razumevanja vzajemnega vplivanja, predvsem pa konstruktivne rabe komunikacije za doseganje boljših rezultatov in gradnjo uspešnih odnosov.

Metode dela

S skupino predelamo študije primerov, izvajamo vaje in aktivno vključujemo udeležence v ponavljajoče se utrjevanje naučenega.


Vsebino spoznamo teoretično in praktično. Z individualnimi in skupinskimi vajami pomagamo usvojiti delovanje po načelu zmagam-zmagaš.

Dogodki