Komunikacija s težavnimi ljudmi

Program lahko naročite za vašo skupino.

Lokacija izvedbe po dogovoru

1 ali 2 dni

Do 16 udeležencev

Cena se oblikuje na skupino in program.

Povpraševanje Vsebina
×

Komunikacija s težavnimi ljudmi   /   Prijava





Davčni zavezenec





×

Komunikacija s težavnimi ljudmi   /   Vsebina

  1. Notranja naravnanost za uspešno soočanje s težavnimi ljudmi
  2. Najboljša dolgoročna strategija

    Zakaj je pomembno samo-spraševanje in kako se ga lotiti

    Kako se soočiti s konflikti, fizično in psihično

  3. Odzivamo se lahko različno
  4. Štirje odzivni slogi – kdaj jih uporabiti in kdaj se jim izogniti

    Izognimo se nepredvidenim odzivom

    Empatično poslušanje in odzivanje

  5. Obvladajmo konflikte
  6. Optimalni proces reševanja konfliktov

    Več načinov reševanja konfliktov

    Uporabimo jih v pravem zaporedju

  7. Kako ravnati v neprijetnih soočenjih
  8. Asertivnost, temelj zrelega odnosa

    Besede – orodje in/ali orožje

    Govorica telesa – kako nam je v pomoč

  9. Značilnosti težavnih ljudi in kako ravnati z njimi
  10. Primeri težavnega vedenja

    Kateri so razlogi in izvor takih vedenj

    Kako ravnati

Info
  • V svojem poklicnem okolju in včasih zasebno občasno naletimo na zahtevnejše ali celo težavne ljudi. Vsaka interakcija z njimi nas postavi na preizkušnjo in nam lahko vzame veliko časa in energije.
  • Pod vplivom tovrstnih neprijetnih situacij smo hitro čustveno bolj občutljivi in manj produktivni, učinki pa lahko dolgoročno slabo vplivajo na odnose.
  • Na srečo že veliko vemo o težavnih ljudeh in razvili smo že načine konstruktivnega ravnanja, ki nam lahko prihrani neprijetnosti.
  • Trening se močno naslanja na najnovejše psihološke ugotovitve in ponuja nekaj uporabnih načinov za takojšnjo rabo v manj prijetnih situacijah.
Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.

“Če ti kaj ni všeč, spremeni; če ne moreš spremeniti, spremeni svoj pogled.”

– Mary Engelbreit

Cilji

Naučimo se zavzeti pravo mentalno držo in izbrati primeren odziv v neprijetnih, zahtevnih, težavnih situacijah.


Spoznamo načine vodenja konstruktivne komunikacije usmerjene k iskanju primerne rešitve.


Ugotovimo, kako prepoznati težavno osebo in kako se hitro a čustveno stabilno odzvati na konfrontacije.

Metode dela

Aktivni trening s skupinskimi in vajami v parih je zasnovan za dinamično vključevanje udeležencev.


Odprta razprava in študije primerov se dotikajo konkretnih situacij s katerimi se udeleženci lahko srečajo poklicno ali zasebno.

Dogodki