Komunikacija s težavnimi ljudmi
Program lahko naročite za vašo skupino.
Lokacija izvedbe po dogovoru
1 ali 2 dni
Do 16 udeležencev
Cena se oblikuje na skupino in program.

- V svojem poklicnem okolju in včasih zasebno občasno naletimo na zahtevnejše ali celo težavne ljudi. Vsaka interakcija z njimi nas postavi na preizkušnjo in nam lahko vzame veliko časa in energije.
- Pod vplivom tovrstnih neprijetnih situacij smo hitro čustveno bolj občutljivi in manj produktivni, učinki pa lahko dolgoročno slabo vplivajo na odnose.
- Na srečo že veliko vemo o težavnih ljudeh in razvili smo že načine konstruktivnega ravnanja, ki nam lahko prihrani neprijetnosti.
- Trening se močno naslanja na najnovejše psihološke ugotovitve in ponuja nekaj uporabnih načinov za takojšnjo rabo v manj prijetnih situacijah.
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
- Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
- Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
Cilji
Naučimo se zavzeti pravo mentalno držo in izbrati primeren odziv v neprijetnih, zahtevnih, težavnih situacijah.
Spoznamo načine vodenja konstruktivne komunikacije usmerjene k iskanju primerne rešitve.
Ugotovimo, kako prepoznati težavno osebo in kako se hitro a čustveno stabilno odzvati na konfrontacije.
Metode dela
Aktivni trening s skupinskimi in vajami v parih je zasnovan za dinamično vključevanje udeležencev.
Odprta razprava in študije primerov se dotikajo konkretnih situacij s katerimi se udeleženci lahko srečajo poklicno ali zasebno.