Organizacija časa
Program lahko naročite za vašo skupino.
Lokacija izvedbe po dogovoru
1 ali 2 dni
Do 16 udeležencev
Cena se oblikuje na skupino in program.

Info
- Ste preobremenjeni? Imate premalo časa? V poslovnem okolju in tudi drugače pogosto slišimo tovrstne pripombe.
- Na delavnici se posvetimo učinkoviti izrabi časa. Raziščemo kako upravljati s prekinitvami, odlašanjem, določanjem prioritet in višanjem produktivnosti.
- Govorili bomo o praktični uporabi metode »časovne tarče« za upravljanje s časom.
- Upravljanje z rezultati, ki je ključno pri upravljanju s časom, bomo približali vsem udeležencem.
- Pregledali bomo ključne elemente časovne učinkovitosti in poiskali načine za uporabo na konkretnih primerih. Povedali bomo več o sistemu za »multi-tasking«.
- Določili bomo sistem postavljanja prednosti-prioritet, in ga umestili v sistem upravljanja s časom.
Dodatne informacije
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
- Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
- Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
Cilji
Ugotavljanje individualnih tatov časa in oblikovanje osebnih strategij za njihovo zmanjšanje
Povečanje delovne učinkovitosti in zmanjšanje stresa na delovnem mestu.
Metode dela
Praktične vaje in delo z orodji, ki jih udeleženci že uporabljajo v svojem delovnem okolju.
Univerzalen program, ki ga priporočamo zaposlenim vseh profilov na različnih ravneh.