Prodajne tehnike

Program lahko naročite za vašo skupino.

Lokacija izvedbe po dogovoru

1 ali 2 dni

Do 16 udeležencev

Cena se oblikuje na skupino in program.

Povpraševanje Vsebina
×

Prodajne tehnike   /   Prijava





Davčni zavezenec





×

Prodajne tehnike   /   Vsebina

  1. Zakaj ljudje kupujejo?
  2. Katere prodajne mite poznamo?

    Kateri so znani pristopi k prodaji in kako so se spremenili skozi čas?

    Kakšen pristop je najučinkovitejši v večini primerov?

    Katerim korakom slediti do končne prodaje

  3. Izbira strategije
  4. Kako se pripraviti, čemu posvetiti pozornost pred prodajnim srečanjem?

    Kako se uspešen prodajnik spopada s spremembami

    Etični prodajalec

    Najboljše strategije za izvajanje B2B prodaje

  5. Kako najbolje strukturirati svoj prodajni nagovor?
  6. Katera formula deluje najbolje?

    Kako ustvariti prepričljivo predstavitev?

    Kako nagovoriti stranko neposredno?

    Kako se odzvati na potrebe stranke?

  7. V stiku s stranko
  8. Kako vzpostaviti dober stik in pridobiti zaupanje stranke

    Pozitivna komunikacija za prodajnike

    Prilagojeni jezik, ki ga razume in sliši naša stranka

    Kako se soočiti z ugovori?

  9. Kako se učinkovito predstaviti
  10. Moč prvega vtisa

    Kako razumeti govorico telesa stranke in kako uporabiti svoje telo?

    Kako okrepiti sposobnost poslušanja?

    Kako okrepiti samozavestno pojavo?

  11. Prodajati moškim, prodajati ženskam
  12. Ali obstajajo razlike pri prodaji?

    Kako učinkovito uporabiti različne pristope k nakupu?

Info
  • Včasih so verjeli, da je prodaja bolj ali manj samoumevna – imamo potencialne kupce, ki nekaj potrebujejo, mi jim to ponudimo in posel se enostavno zgodi.
  • Že dolgo je prodaja mnogo več od ponujanja izdelkov ali zagotavljanja storitev, pa čeprav kakovostnih, celo vrhunskih. Kar dela prodajo uspešno, smo ljudje.
  • Prodaja je pomembna za obstoj in rast podjetja, zato je nujno razvijanje in ohranjanje »prodajne kondicije« vseh, ki so povezani s prodajo.
  • Danes vemo, da moramo biti v prodaji proaktivni. Prodajamo namreč z vsakim, tudi najbolj bežnim stikom.
  • Samo s primerno naravnanostjo in kontinuiranimi, sistematičnimi prodajnimi aktivnostmi se lahko kosamo z najbolj prodornimi in propulzivnimi konkurenti.
Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.

“Če želite biti uspešni prodajalci, ne bodite togi. Hodite s časom in se skupaj z njim spreminjajte.”

–Ciara

Cilji

Spoznamo in ozavestimo táko naravnanost, ki omogoča uspešno prodajo.


Gibljiv prodajni proces svetovalne prodaje razumemo in uporabimo.


Naučimo se slišati in govoriti jezik stranke (odločevalca).


Znamo se soočiti z ugovori in zaključevati prodajo.

Metode dela

Aktivne vaje, simulirane situacije, igre vlog. Razprava odpira in zapira primere iz realnega delovnega okolja.


S prilagojenimi primeri razvijamo zavedanje o lastni odgovornosti za aktivnosti in proaktivno vodenje prodaje.

Dogodki