Retorika za prodajalce

Program lahko naročite za vašo skupino.

Lokacija izvedbe po dogovoru

1 ali 2 dni

Do 16 udeležencev

Cena se oblikuje na skupino in program.

Povpraševanje Vsebina
×

Retorika za prodajalce   /   Prijava





Davčni zavezenec





×

Retorika za prodajalce   /   Vsebina

  1. Prodajni nastop
  2. Kako se razlikuje od običajnega in njegove posebnosti

    Kdaj in zakaj ga izbrati

    Zakonitosti

  3. Pristop
  4. Kaj vse se moramo vprašati

    “Domača naloga” je nujna

    Kaj je naš (pravi) cilj?

  5. Načrtovanje
  6. Priprava vsebine in gradiv

    Načrtovanje izvedbe

    Priprava pripomočkov

    Izdelava PPT predstavitve – po potrebi

  7. Kako prepričati
  8. Česa si stranke v resnici želijo

    Kako prepričljivo predstaviti svojo rešitev

    Različni modeli utemeljevanja

  9. Izvedba
  10. Nastop pred stranko “doma”

    Nastop pred stranko “pri njej”

    Nastop na organizirani prireditvi

    Nastop na sejmu

  11. Zaključek
  12. Kako se odzvati na vprašanja
    Rezervni cilj predstavitve
    Na kaj smo vedno pripravljeni

Info
  • V prodaji oziroma komerciali se srečujejo s posebnimi izzivi pri izvajanju svojih predstavitev. Od uspešno izvedenih predstavitvenih nastopov so odvisni posli.
  • Na treningu se posvetimo ciljno, prodajno usmerjenemu nastopu. Gremo od zamisli, preko priprav do izvedbe nastopa. Pozornost posvetimo tistim dejavnikom, ki dobesedno »prodajajo«.
  • Kaj deluje in kaj ne? Kaj povedati prej in kaj pozneje? Kako strukturirati argumente? Koliko podatkov sploh potrebuje naš potencialni kupec?
  • Je enako predstavljati stranki na svojem ali na njenem terenu? Kako je z izvajanjem prodajnih nastopov na sejmih?
  • Naučimo se, kako se profesionalno, samozavestno in prepričljivo lotiti prodajnih nastopov. S srcem in etično.
Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo in snemanje vaj.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Darilo – DVD s posnetki vaših nastopov/vaj.
  • Na treningu se dogovorite še za eno uro* individualnega coachinga.
    *Ura = učna ura, 45 minut.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.

“Sporočila ne morete širiti, če ga ne razumete.” – Garr Reynolds

Cilji

Naučimo se pripraviti nastop, sebe in pripomočke, ter predvsem prave argumente.


Spoznamo, kako prodajni nastop prilagoditi različnim priložnostim in okoljem.

Metode dela

Trening z aktivno udeležbo – udeleženci sodelujejo v vajah, tudi pred kamero.


Individualizirano svetovanje in usmerjanje – trener pomaga pri usvajanju elementov prodajnega nastopa.

Dogodki