Srčna skrb za stranke
Program lahko naročite za vašo skupino.
Lokacija izvedbe po dogovoru
1 ali 2 dni
Do 16 udeležencev
Cena se oblikuje na skupino in program.

Info
- V trenutku, ko stopite v stik s svojo stranko, postanete odgovorni zanjo.
- Ni pomembno ali ste »pravi«, ali pa stranka išče koga drugega. Prav vsak v organizaciji je aktivni skrbnik za odnose s strankami.
- Seveda morajo za stranke najbolj skrbeti prav tisti, katerih delo je pomagati strankam pri poslovanju z organizacijo.
- Reševanje reklamacij, sprejemanje pritožb, naročila, nedolžno poizvedovanje ali iskanje stika so enakovredni razlogi za odličnost v odnosu do stranke.
- Odličnost pa zagotavljajo ljudje. Usposobljeni in ozaveščeni. Taki, ki v svoje delo poleg razuma vnesejo tudi srce.
Dodatne informacije
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
- Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
- Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
Cilji
Spoznamo ključna načela učinkovite skrbi za stranke in gradnje odličnosti v odnosih z njimi.
Naučimo se konkretnih rešitev za različne »scenarije«, ki se lahko pojavijo v stikih s strankami.
Metode dela
Aktivne vaje, simulirane situacije, igre vlog. Razprava odpira in zapira primere iz realnega delovnega okolja.
S prilagojenimi primeri razvijamo zavedanje o lastni odgovornosti za dober stik in odnos s stranko.