TELE – FORE telefonska komunikacija za profesionalen in srčen odnos

10. oktober 2018

Mars Venus učilnica, Gerbičeva 110, Ljubljana

1 dan, od 9.00 do 15.30

Do 12 udeležencev

210 € + DDV na osebo

190 € + DDV na osebo za več

Povpraševanje Vsebina
×

TELE – FORE telefonska komunikacija za profesionalen in srčen odnos   /   Prijava






Davčni zavezenec





×

TELE – FORE telefonska komunikacija za profesionalen in srčen odnos   /   Vsebina

  1. Slušno podobo usvarim jaz
  2. Prepričanja posameznika kreirajo kvaliteto pogovora. 

    Moj način komunikacije močno vpliva na ugodno rešitev. 

    Ozaveščanje in opazovanje lastne komunikacije.

    Uporabne vaje  za spreminjanje svoje notranjosti.

  3. Telefon in bonton
  4. Olika v telefonski komunikaciji.

    Uporaba čarobnih besed.

    Pozdravljanje in predstavljane.

    Naslavljanje in nazivi po telefonu.

  5. Profesionalna telefonska komunikacija
  6. Hitrost odziva.

    Pristop pri dohodnih klicih.

    Pristop pri odhodnih klicih.

    Prevezovanje/posredovanje telefonskih klicev.

    Smiselna uporaba časa.

    Uporaba narečij, poklicnega jezika, slenga.

  7. Moč komunikacije in učinkovitost
  8. Poslušam in tudi slišim.

    Ton mojega glasu.

    Kratki in jasni stavki.

    Razvijanje sposobnosti empatije.

    Konstruktivno sporočanje.

    Z zastavljanjem vprašanj pridobim. 

    Suverenost, navdušenje, zaupanje in pozitivno izražanje.

    Pametna uporaba časa.

    Struktura učinkovite telefonske komunikacije.

  9. Zahtevnejši in težavni sogovorniki
  10. Obvladovanje lastnih čustev.

    Razumevanje čustev sogovornika.

    Uporabne vaje za umiritev telesa in duha.

     

Info
  • Takoj, ko spregovorite v slušalko, ste prvi glas podjetja s podobo in slušno vizitko.
  • Po vašem govoru in vedenju ljudje na drugi strani “žice” slišijo kulturo komuniciranja v vaši organizaciji in takoj občutijo tudi kakovost storitve.
  • Zaradi telefonske izkušnje z vami, presodijo ali ste vredni zaupanja.
  • Z udeležbo na delavnici ali izvedbo delavnice za vaše podjetje, imate priložnost izboljšati komunikacijo s komitenti, pacienti, kupci, strankami, klienti, sodelavci …
  • Naše bogate izkušnje z lastnim klicnim centrom, vodenjem zunanjih klicnih centrov, telefonskimi coachingi na delovnem mestu, uspešno dvigujemo raven telefonske komunikacijske kulture.
  • Smo tudi strokovnjaki telefonske prodaje.
Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo.
  • Pri nas lačni in žejni ne boste – za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino. Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.

“Ko ljudje govorijo, jim prisluhni. Večina jih nikoli ne posluša.”

– Ernest Hemingway

Cilji

Ozavestiti lastna prepričanja, ki vplivajo na kvaliteto telefonskega pogovora. Kako komuniciram JAZ in kaj s svojo komunikacijo povzročam? 


Osvojiti osnove, ki so za odlično slušno podobo pomembne, a se v praksi ne izvajajo. 


Prepoznati različne tipe osebnosti, ki zahtevajo komunikacijsko prilagajanje.   


Reševanje zahtevnih situacij – konflikt sproži konflikt.


Prva pomoč za stres in čustveni odziv.

Metode dela

Teorijo, prakso in lastne izkušnje z vključevanjem udeležencev združujemo v aktivno celodnevno delavnico. 


Z individualnimi vajami ozaveščamo razumevanje lastne komunikacije.

Dogodki