TELE-FORE 2 – telefonska komunikacija za profesionalen in dolgotrajen odnos

25. marec -1. del in 1.april - 2. del

Mars Venus učilnica, Ljubljana

Od 12.00 do 15.45, oba dela!

Do 12 udeležencev

310 € + DDV na osebo

280 € + DDV na osebo za 2 ali več

Povpraševanje Vsebina
×

TELE-FORE 2 – telefonska komunikacija za profesionalen in dolgotrajen odnos   /   Prijava






Davčni zavezenec





×

TELE-FORE 2 – telefonska komunikacija za profesionalen in dolgotrajen odnos   /   Vsebina

  1. Slušno podobo ustvarim jaz
  2. Prepričanja posameznika kreirajo kvaliteto pogovora. 

    Moj način komunikacije močno vpliva na ugodno rešitev. 

    Ozaveščanje in opazovanje lastne komunikacije.

    Uporabne vaje za spreminjanje svoje notranjosti.

  3. Telefon in bonton
  4. Olika v telefonski komunikaciji.

    Uporaba čarobnih besed.

    Pozdravljanje in predstavljane.

    Naslavljanje in nazivi po telefonu.

  5. Profesionalna telefonska komunikacija
  6. Hitrost odziva.

    Pristop pri dohodnih klicih.

    Pristop pri odhodnih klicih.

    Prevezovanje/posredovanje telefonskih klicev.

    Smiselna uporaba časa.

    Uporaba narečij, poklicnega jezika, slenga.

  7. Moč komunikacije in učinkovitost
  8. Poslušam in tudi slišim.

    Ton mojega glasu.

    Kratki in jasni stavki.

    Razvijanje sposobnosti empatije.

    Konstruktivno sporočanje.

    Z zastavljanjem vprašanj pridobim. 

    Suverenost, navdušenje, zaupanje in pozitivno izražanje.

    Pametna uporaba časa.

    Struktura učinkovite telefonske komunikacije.

  9. Zahtevnejši in težavni sogovorniki
  10. Obvladovanje lastnih čustev.

    Razumevanje čustev sogovornika.

    Uporabne vaje za umiritev telesa in duha.

     

Info
  • Takoj, ko spregovorite v slušalko, ste prvi glas in slušna podoba podjetja.
  • Po vašem govoru ljudje na drugi strani “žice” slišijo kulturo komuniciranja v vaši organizaciji in takoj občutijo tudi kakovost storitve.
  • Zaradi telefonske izkušnje z vami presodijo ali ste vredni zaupanja.
  • Z udeležbo na delavnici ali izvedbo izključno za vaše podjetje imate priložnost izboljšati komunikacijo s komitenti, pacienti, kupci, strankami, klienti, sodelavci …
  • Naše bogate izkušnje z lastnim klicnim centrom, vodenjem zunanjih klicnih centrov, telefonskimi coachingi na delovnem mestu, uspešno dvigujemo raven telefonske komunikacijske kulture.
  • Smo tudi strokovnjaki telefonske prodaje.
Dodatne informacije

  • Popust – za samoplačnike nižja kotizacija brez DDV.
  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo.
  • Za napitke in prigrizke med odmori je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Program lahko naročite tudi  za vašo skupino. Cena se oblikuje glede na skupino.

“Ko ljudje govorijo, jim prisluhni. Večina jih nikoli ne posluša.”

– Ernest Hemingway

Cilji

Ozavestiti lastna prepričanja, ki vplivajo na kvaliteto telefonskega pogovora. Kako komuniciram JAZ in kaj s svojo komunikacijo povzročam? 


Usvojiti osnove, ki so za odlično slušno podobo pomembne, a se v praksi ne izvajajo. 


Prepoznati različne tipe osebnosti, ki zahtevajo komunikacijsko prilagajanje.   


Reševanje zahtevnih situacij – konflikt sproži konflikt.


Prva pomoč za stres in čustveni odziv.

Metode dela

Teorijo, prakso in lastne izkušnje z vključevanjem udeležencev združujemo v aktivno celodnevno delavnico. 


Z individualnimi vajami ozaveščamo razumevanje lastne komunikacije.

Dogodki