Telefonska komunikacija

29. november 2017

Mars Venus učilnica, Gerbičeva 110, Ljubljana

1 dan, od 9.00 do 15.30

Do 12 udeležencev

190 € + DDV na osebo

170 € + DDV na osebo za več

Povpraševanje Vsebina
×

Telefonska komunikacija   /   Prijava





Davčni zavezenec





×

Telefonska komunikacija   /   Vsebina

  1. Posebnosti telefonske komunikacije
  2. Kako in zakaj je drugačna

    Raba telefona navzven in interno

  3. Telefon in bonton
  4. Olika v telefonski komunikaciji

    Uporaba čarobnih besed

    Pozdravljanje in predstavljane

    Naslavljanje in nazivi po telefonu

  5. Profesionalna telefonska komunikacija
  6. Hitrost odziva

    Pristop pri dohodnih klicih

    Pristop pri odhodnih klicih

    Prevezovanje/posredovanje telefonskih klicev

  7. Moč komunikacije
  8. Naučimo se postati dobri poslušalci, da bi bolje slišali in razumeli

    Razvijanje sposobnosti empatije

    Konstruktivno sporočanje

    Kaj pridobimo z zastavljanjem vprašanj

    Suverenost, navdušenje, zaupanje in pozitivno izražanje

  9. Kako poteka učinkovit telefonski pogovor
  10. Učinkovita izraba časa

    Osem kriterijev uspešne telefonske komunikacije

    Struktura učinkovitega telefonskega pogovora

  11. Na zvezi z zahtevnejšimi (»težavnimi«) sogovorniki
  12. Obvladovanje negativnih čustev

    Ugotavljanje stresnih dejavnikov na delovnem mestu

    Strategije in nasveti za zmanjšanje stresa

Info
  • Ljudje, ki dvignejo telefon, so prvi glas podjetja, so njegova podoba in slušna vizitka.
  • Po njihovem nastopu in vedenju bodo ljudje na drugi strani telefonske zveze neposredno ocenjevali kulturo komuniciranja v vaši organizaciji, posredno pa tudi kakovost storitev.
  • Na podlagi izkušnje telefonskega stika z vami bodo presodili ali ste vredni njihovega zaupanja.
  • Z našimi izkušnjami in pomočjo boste pridobili na kakovosti telefonskega komuniciranja in dvignili raven odnosov s svojimi komitenti, poslovnimi partnerji in drugimi.
  • Naše bogate izkušnje z lastnim klicnim centrom, vodenjem klicnih centrov drugje in evalvacijo dela osebja v klicnih centrih so neprecenljive pri izvedbi tega programa.
Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo.
  • Pri nas lačni in žejni ne boste – za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino. Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.

“Ko ljudje govorijo, jim prisluhni. Večina jih nikoli ne posluša.”

– Ernest Hemingway

Cilji

Naučimo se uporabiti različne komunikacijske sloge glede na okoliščine. Svoje zamisli znate izraziti samozavestno, natančno.


Postavljanje (pravih) vprašanj postane vaše orodje. Učinkovito ga boste uporabili hkrati z veščino aktivnega poslušanja.


Znali boste zaznavati druge, dobiti več informacij, vzpostaviti dober stik in predati tudi manj prijetna sporočila.

Metode dela

Aktivni trening z vajami je zasnovan za dinamično vključevanje udeležencev.


Vaja s snemanjem glasu je zasnovana kot izkustvo, ki udeležencem pomaga spoznati in sprejeti svoj glas, dodelati svoj odziv ...

Dogodki