Upravljanje s stresom

Program lahko naročite za vašo skupino.

Lokacija izvedbe po dogovoru

1 ali 2 dni

Do 16 udeležencev

Cena se oblikuje na skupino in program.

Povpraševanje Vsebina
×

Upravljanje s stresom   /   Prijava





Davčni zavezenec





×

Upravljanje s stresom   /   Vsebina

  1. Stres se predstavi
  2. Kaj je stres?

    Ravnovesje stresa

    Prijazni stres in njegova znamenja

    Škodljivi ali umetni stres in njegova znamenja

  3. Kaj se med stresom dogaja v telesu
  4. Razumevanje stresne reakcije

    Prenos ukazov po živčnem sistemu

    Prenos ukazov po hormonskem sistemu

    Biološki mehanizmi stresne reakcije

  5. Rešitve se predstavijo
  6. Povezava s sedanjim trenutkom

    Odnos do sebe in stik s seboj

    Tehnike za dolgoročno odpravljanje napetosti

    Spreminjanje zahtev

    Različne oblike sproščanja

  7. Spremembe življenjskega sloga
  8. Pomen zdravega življenjskega sloga

    Počutje na delovnem mestu in doma

    Tehnike za obvladovanje trenutnih napetosti – PRVA POMOČ

Info
  • Stres je povsem individualna izkušnja. Kar je za nekoga prijetno in pozitivno, je za drugega lahko škodljivo in negativno.
  • Namerno sprejemanje izzivov je lahko enkrat radost, drugič polomija. Začetnik, ki ni še nikoli skočil s padalom bo pred skokom trd od strahu. Nedvomno bo doživljal škodljivi stres.
  • Za izkušenega padalca pa bo vsak nov skok eno samo veselje, ki mu ga ne morejo skaliti misli na nevarnost… Kljub temu bo njegovo telo v stanju pripravljenosti in ves čas nared za morebiten spopad s težavami, ki se lahko nepričakovano pojavijo. Padalca bo preveval občutek prijaznega in pozitivnega vznemirjenja…
  • Zahteva je enaka za oba padalca, vendar vsak od njiju občuti drugačno vrsto stresa.
  • Odločilno je posameznikovo dojemanje zahtev in ocena lastnih sposobnosti….
Dodatne informacije

  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program, odvisno od števila udeležencev, dolžine in programa.

“Še nikoli ni bil človek tako blizu zvezd in še nikoli tako daleč od sebe.”

– Maja Vrhunc

Cilji

Spoznate različne oblike stresa in koncept ravnovesja.


Naučite se spremljati in prepoznati svojo raven stresa.


Spoznate načine za takojšnjo pomoč in dolgoročno upravljanje s stresom.

Metode dela

Učno izkustvena delavnica s prikazom uporabnih tehnik in načinov sproščanja.


Udeleženci aktivno sodelujejo. Naučijo se obvladovanja svojih misli, spoznajo načine pravilnega dihanja, sproščanje mišic …

Dogodki