- Trening
Asertivna komunikacija
Trening vodi Alex
Nivo potrebnih izkušenj:
Namenjeno vsem
Kategorija Komunikacija
Trajanje 2 dni od 9-15 ure
Največje število prijavljenih Do 12 udeležencev
Datum treninga po dogovoru
Osnovne informacije
- Neprijetne situacije in konflikti so sestavni del delovnega okolja in življenja iz katerega ne moremo oditi. Moramo se pogovoriti.
- Asertivna komunikacija je način komunikacije (pogovora) s katero zaščitite sebe in ste hkrati vljudni do sogovornika. Spoštujem sebe, spoštujem tebe (win-win).
- Kako reči NE, pohvaliti, podati kritiko, izraziti nestrinjanje, se spopasti z zavračanjem, grobim nestrinjanjem ali celo žaljenjem, so “orehi”, ki jih stremo na dvodnevni aktivni delavnici.
- Med prvim in drugim delom delavnice prejmete naloge s katerimi si pomagate osvojite veščine asertivne komunikacije.
- Asertivni ljudje so izjemno koristni za podjetje.
- Pridobljena komunikacija je univerzalna, z njo si lahko pomagate v različnih situacijah in okoljih.
Dodatne informacije
- Popust – za samoplačnike velja nižja kotizacija brez vključenega DDV.
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
- Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Cilji
- Metode dela
- Vsebina
Spoznamo način komuniciranja s katerim znamo zaščititi sebe, in hkrati ohraniti spoštovanje drugega. Besede so jezik možganov. Naučimo se razumeti, da besede vplivajo najprej na naše lastno počutje in hkrati tudi širšo okolico.
Razvijamo sposobnost vživljanja v druge, razumevanja vzajemnega vplivanja, predvsem pa konstruktivne rabe komunikacije za doseganje boljših rezultatov in gradnjo uspešnih odnosov.
Uporabimo vaše situacije iz poslovnega in osebnega življenja. Pripravimo primere in vaje s katerimi naučeno lažje prenesete v prakso.
Vsebino spoznamo teoretično in praktično. Z individualnimi in skupinskimi vajami pomagamo usvojiti delovanje po načelu jaz sem v redu, ti si v redu.
KAJ JE ASERTIVNOST
Kako se asertivnost razlikuje od agresivnega in pasivnega vedenja ter komunikacije?
Primeri asertivne komunikacije in vedenja
Kako se izogniti temu, da bi bili videti agresivni, ko želite biti asertivni?
Kaj je pasivno-agresivna komunikacija in vedenje in kako ravnati?
KAKO PREDATI KRITIKO
Kako predati kritiko in OHRANITI lastno in sogovornikovo dostojanstvo?
Kako se različni ljudje odzivajo na kritiko?
Kako sprejeti, da je konstruktivna kritika zgolj priložnost za osebni napredek?
Uporaba postopnega pristopa za uspešno predajo kritike.
UPRAVLJANJE S ČUSTVI
Naučimo se ločiti; čustva, občutke, razpoloženje
Upravljanje lastnih čustev
Vaje umiritve in sprostitve
KAKO ZAHTEVATI
Kako prositi, za tisto, kar želite
Prava beseda na pravem mestu ob pravem trenutku
Kako se odzvati, ko vaše sporočilo ni sprejeto
KAKO POHVALITI
Vpliv (utemeljene in iskrene) pohvale
Zakaj je tako težko pohvaliti
Kako pohvaliti tako, da bo pohvala delovala
KAKO SE NE STRINJATI
Kako izraziti nestrinjanje in ostati v dobrih odnosih
Tehnika izražanja nestrinjanja v 6-ih korakih
Kako reči NE in se ob tem dobro počutiti