- Aktivna delavnica
TELE-FORE – 25. in 26. oktober 2023
TELE-FORE - profesionalna in prodajna telefonska komunikacija

Trening vodi Alex
Nivo potrebnih izkušenj:
Namenjeno vsem
Kategorija Komunikacija
Trajanje Od 9.00 do 14.30
Največje število prijavljenih Do 12 udeležencev
Datum treninga 25. in 26. oktober 2023

Delavnico vodi Jasna Štamcar
DIREKTORICA, TRENERKA
Osnovne informacije
- Takoj, ko spregovorite v slušalko, ste prvi glas in slušna podoba podjetja.
- Po vašem govoru ljudje na drugi strani “žice” slišijo kulturo komuniciranja v vaši organizaciji in takoj občutijo tudi kakovost storitve.
- Zaradi telefonske izkušnje z vami presodijo ali ste vredni zaupanja.
- Še kako pa je pomembno, da znajo zaposleni preko telefona prodati, urediti reklamacijo, izterjati dolg, pomiriti stranko, voditi pogovor itd.
- Z udeležbo na delavnici ali izvedbo izključno za vaše podjetje imate priložnost izboljšati komunikacijo s komitenti, pacienti, kupci, strankami, klienti, sodelavci …
- Naše bogate izkušnje z lastnim klicnim centrom, vodenjem zunanjih klicnih centrov, telefonskimi coachingi na delovnem mestu, uspešno dvigujemo raven telefonske komunikacijske kulture.
- Smo tudi strokovnjaki telefonske prodaje, ki je sestavni del te delavnice.
Dodatne informacije
- Popust – za samoplačnike nižja kotizacija brez DDV.
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo.
- Za napitke in prigrizke med odmori je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Program lahko naročite tudi za vašo skupino. Cena se oblikuje glede na skupino.
- Cilji
- Metode dela
- Vsebina
Ozavestiti lastna prepričanja, ki vplivajo na kvaliteto telefonskega pogovora. Kako komuniciram JAZ in kaj s svojo komunikacijo povzročam?
Usvojiti osnove, ki so za odlično slušno podobo pomembne, a se v praksi ne izvajajo.
Razviti veščine prodajno usmerjene telefonske komunikacije, kot naj bi jo izvajal prav vsak zaposleni.
Prepoznati različne tipe osebnosti, ki zahtevajo komunikacijsko prilagajanje.
Reševanje zahtevnih situacij – konflikt sproži konflikt.
Prva pomoč za stres in čustveni odziv.
Teorijo, prakso in lastne izkušnje z vključevanjem udeležencev združujemo v aktivno celodnevno delavnico.
Z individualnimi vajami ozaveščamo razumevanje lastne komunikacije.
SLUŠNO PODOBO USTVARIM JAZ
Prepričanja posameznika kreirajo kvaliteto pogovora.
Moj način komunikacije močno vpliva na ugodno rešitev.
Ozaveščanje in opazovanje lastne komunikacije.
Uporabne vaje za spreminjanje svoje notranjosti.
TELEFON IN BONTON
Olika v telefonski komunikaciji.
Uporaba čarobnih besed.
Pozdravljanje in predstavljane.
Naslavljanje in nazivi po telefonu.
PROFESIONALNA TELEFONSKA KOMUNIKACIJA
Hitrost odziva.
Pristop pri dohodnih klicih.
Pristop pri odhodnih klicih.
Prevezovanje/posredovanje telefonskih klicev.
Smiselna uporaba časa.
Uporaba narečij, poklicnega jezika, slenga.
MOČ KOMUNIKACIJE IN UČINKOVITOST
Poslušam in tudi slišim.
Ton mojega glasu.
Kratki in jasni stavki.
Razvijanje sposobnosti empatije.
Konstruktivno sporočanje.
Z zastavljanjem vprašanj pridobim.
Suverenost, navdušenje, zaupanje in pozitivno izražanje.
Pametna uporaba časa.
Struktura učinkovite telefonske komunikacije.
ZAHTEVNEJŠI IN TEŽAVNI SOGOVORNIKI
Obvladovanje lastnih čustev.
Razumevanje čustev sogovornika.
Uporabne vaje za umiritev telesa in duha.
