- Trening
Telefonska prodaja

Trening vodi Alex
Nivo potrebnih izkušenj:
Namenjeno vsem
Kategorija Prodaja
Trajanje 1 ali 2 dni
Največje število prijavljenih do 16 udeležencev
Datum treninga po dogovoru
Osnovne informacije
- Kontinuirano prodajate izdelke po telefonu? Morda vašo storitev? Uporabljate telefon za dogovarjanje sestankov? Potrebujete nove kupce? Ste vodja klicnega centra? Si služite kruh z delom v klicnem centru?
Kruta resnica je, da prodaja ni enostaven posel. Prva težava so nenehne zavrnitve, druga, da je potrebno kljub zavrnitvam vztrajati, in tretja, da le malo ljudi verjame, da so zavrnitve pot do velikega uspeha v prodaji. - Ne glede na to kaj prodajate je ob prvem stiku s potencialno stranko pomemben vaš ton glasu. Če ste že slišati zoprni ali morda pretirano osladni, vam ne bo pomagala nobena še tako dobra prodajna tehnika.
Dodatne informacije
- V ceno smo dodali mapo s strokovnimi gradivi, izročke in pisala, potrdila.
- Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
- Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program, odvisno od števila udeležencev, dolžine in programa.
- Cilji
- Metode dela
- Vsebina
Osebni razvoj v načrtovanju časa in klicev
Učinkovito strukturiranje prodajnih telefonskih pogovorov.
Odlično predstavljanje in argumentiranje ponudbe.
Poslušati, slišati, vztrajati.
Učno izkustvena delavnica prilagojena vaši prodaji ali situaciji.
TELEFON IN PRODAJA
Prednosti in slabosti telefonsko prodajne komunikacije
Ključni razlog vašega klica
(Za)kaj dejansko ljudje kupujejo
Kako ljudje sprejmejo nakupno odločitev
PRODAJNI PROCES
Razumevanje strukture telefonskega prodajnega pogovora
Vhodni klici kot prodajna priložnost
Učinkovito izvajanje izhodnih (prodajnih) klicev
KAKO MIMO »VRATARJA«
Razumevanje vloge oseb, ki klice usmerjajo
Kako priti do ključne osebe, odločevalca
Praktični, uporabni scenariji
GLAS IMA KLJUČNO VLOGO
Kako je slišati vaš glas po telefonu – snemana vaja
Ton glasu kot dejavnik uspeha
10 nasvetov za izboljšanje glasu
PRAKTIČNO O TELEFONSKI PRODAJI
Tehnike postavljanja vprašanj, vodenja pogovora
Kako vključiti lastnosti in koristi izdelka/storitve v pogovor
Logična in emocionalna prodaja
Soočenje in preseganje ugovorov
Zaključevanje prodajnega pogovora ali prodaje
Naloga za uvajanje znanj v prakso
