Telefonska prodaja
4.5/5

Telefonska prodaja

Trening vodi Alex

Nivo potrebnih izkušenj:

Namenjeno vsem

Kategorija Prodaja

Trajanje 1 ali 2 dni

Največje število prijavljenih do 16 udeležencev

Datum treninga po dogovoru

Osnovne informacije

  • Kontinuirano prodajate izdelke po telefonu? Morda vašo storitev? Uporabljate telefon za dogovarjanje sestankov? Potrebujete nove kupce? Ste vodja klicnega centra? Si služite kruh z delom v klicnem centru?
    Kruta resnica je, da prodaja ni enostaven posel. Prva težava so nenehne zavrnitve, druga, da je potrebno kljub zavrnitvam vztrajati, in tretja, da le malo ljudi verjame, da so zavrnitve pot do velikega uspeha v prodaji.
  • Ne glede na to kaj prodajate je ob prvem stiku s potencialno stranko pomemben vaš ton glasu. Če ste že slišati zoprni ali morda pretirano osladni, vam ne bo pomagala nobena še tako dobra prodajna tehnika.

Dodatne informacije

  • V ceno smo dodali mapo s strokovnimi gradivi, izročke in pisala, potrdila.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program, odvisno od števila udeležencev, dolžine in programa.
  • Cilji
  • Metode dela
  • Vsebina

Osebni razvoj v načrtovanju časa in klicev

Učinkovito strukturiranje prodajnih telefonskih pogovorov.

Odlično predstavljanje in argumentiranje ponudbe.

Poslušati, slišati, vztrajati.

Učno izkustvena delavnica prilagojena vaši prodaji ali situaciji.

TELEFON IN PRODAJA

Prednosti in slabosti telefonsko prodajne komunikacije

Ključni razlog vašega klica

(Za)kaj dejansko ljudje kupujejo

Kako ljudje sprejmejo nakupno odločitev

PRODAJNI PROCES

Razumevanje strukture telefonskega prodajnega pogovora

Vhodni klici kot prodajna priložnost

Učinkovito izvajanje izhodnih (prodajnih) klicev

KAKO MIMO »VRATARJA«

Razumevanje vloge oseb, ki klice usmerjajo

Kako priti do ključne osebe, odločevalca

Praktični, uporabni scenariji

GLAS IMA KLJUČNO VLOGO

Kako je slišati vaš glas po telefonu – snemana vaja

Ton glasu kot dejavnik uspeha

10 nasvetov za izboljšanje glasu

PRAKTIČNO O TELEFONSKI PRODAJI

Tehnike postavljanja vprašanj, vodenja pogovora

Kako vključiti lastnosti in koristi izdelka/storitve v pogovor

Logična in emocionalna prodaja

Soočenje in preseganje ugovorov

Zaključevanje prodajnega pogovora ali prodaje

Naloga za uvajanje znanj v prakso

Cena

Cena se oblikuje na skupino in program.

Lokacija

Lokacija izvedbe po dogovoru

Naročilo

Program lahko naročite za vašo skupino.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke