Komunikacija s težavnimi ljudmi
4.5/5

Komunikacija s težavnimi ljudmi

Trening vodi Alex

Nivo potrebnih izkušenj:

Namenjeno vsem

Kategorija Komunikacija

Trajanje 1 ali 2 dni

Največje število prijavljenih do 16 udeležencev

Datum treninga po dogovoru

Osnovne informacije

  • V svojem poklicnem okolju in včasih zasebno občasno naletimo na zahtevnejše ali celo težavne ljudi. Vsaka interakcija z njimi nas postavi na preizkušnjo in nam lahko vzame veliko časa in energije.
  • Pod vplivom tovrstnih neprijetnih situacij smo hitro čustveno bolj občutljivi in manj produktivni, učinki pa lahko dolgoročno slabo vplivajo na odnose.
  • Na srečo že veliko vemo o težavnih ljudeh in razvili smo že načine konstruktivnega ravnanja, ki nam lahko prihrani neprijetnosti.
  • Trening se močno naslanja na najnovejše psihološke ugotovitve in ponuja nekaj uporabnih načinov za takojšnjo rabo v manj prijetnih situacijah.

Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
  • Cilji
  • Metode dela
  • Vsebina

Naučimo se zavzeti pravo mentalno držo in izbrati primeren odziv v neprijetnih, zahtevnih, težavnih situacijah.

Spoznamo načine vodenja konstruktivne komunikacije usmerjene k iskanju primerne rešitve.

Ugotovimo, kako prepoznati težavno osebo in kako se hitro a čustveno stabilno odzvati na konfrontacije.

Aktivni trening s skupinskimi in vajami v parih je zasnovan za dinamično vključevanje udeležencev.

Odprta razprava in študije primerov se dotikajo konkretnih situacij s katerimi se udeleženci lahko srečajo poklicno ali zasebno.

NOTRANJA NARAVNANOST ZA USPEŠNO SOOČANJE S TEŽAVNIMI LJUDMI

Najboljša dolgoročna strategija

Zakaj je pomembno samo-spraševanje in kako se ga lotiti

Kako se soočiti s konflikti, fizično in psihično

ODZIVAMO SE LAHKO RAZLIČNO

Štirje odzivni slogi – kdaj jih uporabiti in kdaj se jim izogniti

Izognimo se nepredvidenim odzivom

Empatično poslušanje in odzivanje

OBVLADAJMO KONFLIKTE

Optimalni proces reševanja konfliktov

Več načinov reševanja konfliktov

Uporabimo jih v pravem zaporedju

KAKO RAVNATI V NEPRIJETNIH SOOČENJIH

Asertivnost, temelj zrelega odnosa

Besede – orodje in/ali orožje

Govorica telesa – kako nam je v pomoč

ZNAČILNOSTI TEŽAVNIH LJUDI IN KAKO RAVNATI Z NJIMI

Primeri težavnega vedenja

Kateri so razlogi in izvor takih vedenj

Kako ravnati

Cena

Cena se oblikuje na skupino in program.

Lokacija

Lokacija izvedbe po dogovoru

Naročilo

Program lahko naročite za vašo skupino.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke