- Trening
Komunikacija s težavnimi ljudmi

Trening vodi Alex
Nivo potrebnih izkušenj:
Namenjeno vsem
Kategorija Komunikacija
Trajanje 1 ali 2 dni
Največje število prijavljenih do 16 udeležencev
Datum treninga po dogovoru
Osnovne informacije
- V svojem poklicnem okolju in včasih zasebno občasno naletimo na zahtevnejše ali celo težavne ljudi. Vsaka interakcija z njimi nas postavi na preizkušnjo in nam lahko vzame veliko časa in energije.
- Pod vplivom tovrstnih neprijetnih situacij smo hitro čustveno bolj občutljivi in manj produktivni, učinki pa lahko dolgoročno slabo vplivajo na odnose.
- Na srečo že veliko vemo o težavnih ljudeh in razvili smo že načine konstruktivnega ravnanja, ki nam lahko prihrani neprijetnosti.
- Trening se močno naslanja na najnovejše psihološke ugotovitve in ponuja nekaj uporabnih načinov za takojšnjo rabo v manj prijetnih situacijah.
Dodatne informacije
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
- Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
- Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
- Cilji
- Metode dela
- Vsebina
Naučimo se zavzeti pravo mentalno držo in izbrati primeren odziv v neprijetnih, zahtevnih, težavnih situacijah.
Spoznamo načine vodenja konstruktivne komunikacije usmerjene k iskanju primerne rešitve.
Ugotovimo, kako prepoznati težavno osebo in kako se hitro a čustveno stabilno odzvati na konfrontacije.
Aktivni trening s skupinskimi in vajami v parih je zasnovan za dinamično vključevanje udeležencev.
Odprta razprava in študije primerov se dotikajo konkretnih situacij s katerimi se udeleženci lahko srečajo poklicno ali zasebno.
NOTRANJA NARAVNANOST ZA USPEŠNO SOOČANJE S TEŽAVNIMI LJUDMI
Najboljša dolgoročna strategija
Zakaj je pomembno samo-spraševanje in kako se ga lotiti
Kako se soočiti s konflikti, fizično in psihično
ODZIVAMO SE LAHKO RAZLIČNO
Štirje odzivni slogi – kdaj jih uporabiti in kdaj se jim izogniti
Izognimo se nepredvidenim odzivom
Empatično poslušanje in odzivanje
OBVLADAJMO KONFLIKTE
Optimalni proces reševanja konfliktov
Več načinov reševanja konfliktov
Uporabimo jih v pravem zaporedju
KAKO RAVNATI V NEPRIJETNIH SOOČENJIH
Asertivnost, temelj zrelega odnosa
Besede – orodje in/ali orožje
Govorica telesa – kako nam je v pomoč
ZNAČILNOSTI TEŽAVNIH LJUDI IN KAKO RAVNATI Z NJIMI
Primeri težavnega vedenja
Kateri so razlogi in izvor takih vedenj
Kako ravnati
