Zahtevna telefonska komunikacija 

Upravljanje
notranjih stanj in telefonske komunikacije v zahtevnih situacijah 

 14. november 2024

4.5/5

Zahtevna telefonska komunikacija

Upravljanje notranjih stanj in telefonske komunikacije v zahtevnih situacijah

Trening vodi Alex

Nivo potrebnih izkušenj:

Namenjeno vsem

Kategorija Komunikacija

Trajanje Od 9.00 do 15.00

Največje število prijavljenih ni omejitve (Zoom delavnica)

Datum treninga 14. november 2024

Delavnico vodi Jasna Štamcar

Delavnico vodi Jasna Štamcar

DIREKTORICA, TRENERKA

Osnovne informacije

  • Konstantne spremembe trga; dvig obrestnih mer, digitalizacija, inflacija, itd., povzročajo nemir in jezo v vaših strankah/klicateljih.
  • Jezo in napetost najlaže sprostijo tako, da pokličejo vas.
  • Se znate odzvati profesionalno ali vzamete jezo stranke/klicatelja kot osebni napad? Nesete jezo domov in s službo zastrupljate domače okolje?
  • Program je zastavljen celostno.
  • V uvodu ponovimo osnovne zakonitosti odlične telefonske komunikacije, a na delavnici prejmete več od zgolj drdranja in naučenih stavkov »Kako vam lahko pomagam?«, ki ni primeren za vsako situacijo.
  • Podporen je osebam, ki se dnevno srečujejo z zahtevnimi in čustveno izčrpajočimi telefonskimi pogovori.
  • Poudarek je na samorazvoju; spoznavanju lastnih reakcij, odzivov, na določeno situacijo.
  • Med delavnico v program vključimo vaše zahtevne in težke komunikacijske primere, iz prav vašega delovnega vsakdana.
  • Že na delavnici preoblikujemo povedi, izberemo primernejše besede, se poigramo s tonom glasu.
  • Postavimo meje – sebi in klicatelju/stranki, ker tako hranimo odličen odnos.
  • Spoznamo preproste načine čustvene umiritve.
  • Predstavimo- podporna vedenja in navade, ki pomembno vplivajo na raven lastne energije ter posledično na kvaliteto telefonskega pogovora.

Dodatne informacije

  • Popust – za samoplačnike nižja kotizacija brez DDV.
  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo.
  • Za napitke in prigrizke med odmori je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Program lahko naročite tudi  za vašo skupino. Cena se oblikuje glede na skupino.
  • Cilji
  • Metode dela
  • Vsebina
  • Suhoparno telefonsko komuniciranje spremeniti v resnično razumevanje potreb klicatelja.

  • Primitivnim in nesramnim klicateljem/strankam znati postaviti meje ter s tem ohraniti odličen odnos.

  • Delati na samorazvoju telefonske komunikacije in samorefleksiji.

  • Poskrbeti za lastno dobro počutje in visoko raven energije.  

Teorijo, prakso in lastne izkušnje z vključevanjem udeležencev združujemo v aktivno celodnevno delavnico.

Program

Upravljanje notranjih stanj in telefonske komunikacije v zahtevnih situacijah

Za ogrevanje 
  • Kaj me je oblikovalo
  • Moj JAZ v odnosu z drugim JAZ
  • Model Transakcijske analize (TA)
  • Biologija konflikta in nevroznanost
  • Samodejni odzivi uma in telesa na napad besed
  • Zaznam in prepoznam lastna podtalna kipeča čustva
  • Ni enostavno, a imam možnost izbrati odziv in besede
  • Zakaj izbrati čuječnost in kaj sploh pomeni
Podporne vaje  telesu
  • Prelisičimo um
  • Umirimo razburkana čustva
  • Ohranimo lastno energijo in moč
Zahtevna telefonska komunikacija 
  • Kdo je nezadovoljna stranka
  • Dejavniki pritožb
  • Postavljanje meja
  • Kakšen odnos imamo do nezadovoljnih strank
  • Pozitivni učinki nezadovoljnih strank
  • Nezadovoljna stranka v drugačni luči
  • Komunikacija z nezadovoljno stranko
  • Primeri iz prakse (pripravite jih)
  • Obračanje besed
  • Ton glasu
  • Cinizem
  • Prepoznavanje JAZ-a nezadovoljne stranke
Moj glas
  • Snemana vaja

Moja osebna sprememba

  • Pomoč pri uvajanju spremembe v prakso.

Cena

Hitre prijave do 21. 10. 2024

190 € + DDV na osebo
170 € + DDV na osebo za več prijavljenih

Kotizacija od 22. 10. 2024

230 € + DDV na osebo
210 € + DDV na osebo za več prijavljenih

Samoplačniki - brez DDV

Lokacija

Mars Venus učilnica
Gerbičeva ulica 110
1000 Ljubljana

Naročilo

Program lahko naročite za vašo skupino.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke