Prodajne tehnike

4.5/5

Prodajne tehnike

Trening vodi Alex

Nivo potrebnih izkušenj:

Namenjeno vsem

Kategorija Prodaja

Trajanje 1 ali 2 dni

Največje število prijavljenih do 16 udeležencev

Datum treninga po dogovoru

Osnovne informacije

  • Včasih so verjeli, da je prodaja bolj ali manj samoumevna – imamo potencialne kupce, ki nekaj potrebujejo, mi jim to ponudimo in posel se enostavno zgodi.
  • Že dolgo je prodaja mnogo več od ponujanja izdelkov ali zagotavljanja storitev, pa čeprav kakovostnih, celo vrhunskih. Kar dela prodajo uspešno, smo ljudje.
  • Prodaja je pomembna za obstoj in rast podjetja, zato je nujno razvijanje in ohranjanje »prodajne kondicije« vseh, ki so povezani s prodajo.
  • Danes vemo, da moramo biti v prodaji proaktivni. Prodajamo namreč z vsakim, tudi najbolj bežnim stikom.
  • Samo s primerno naravnanostjo in kontinuiranimi, sistematičnimi prodajnimi aktivnostmi se lahko kosamo z najbolj prodornimi in propulzivnimi konkurenti.

Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke in pisalo.
  • Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
  • Cilji
  • Metode dela
  • Vsebina

Spoznamo in ozavestimo táko naravnanost, ki omogoča uspešno prodajo.

Gibljiv prodajni proces svetovalne prodaje razumemo in uporabimo.

Naučimo se slišati in govoriti jezik stranke (odločevalca).

Znamo se soočiti z ugovori in zaključevati prodajo.

Aktivne vaje, simulirane situacije, igre vlog. Razprava odpira in zapira primere iz realnega delovnega okolja.

S prilagojenimi primeri razvijamo zavedanje o lastni odgovornosti za aktivnosti in proaktivno vodenje prodaje.

ZAKAJ LJUDJE KUPUJEJO?

Katere prodajne mite poznamo?

Kateri so znani pristopi k prodaji in kako so se spremenili skozi čas?

Kakšen pristop je najučinkovitejši v večini primerov?

Katerim korakom slediti do končne prodaje

IZBIRA STRATEGIJE

Kako se pripraviti, čemu posvetiti pozornost pred prodajnim srečanjem?

Kako se uspešen prodajnik spopada s spremembami

Etični prodajalec

Najboljše strategije za izvajanje B2B prodaje

KAKO NAJBOLJE STRUKTURIRATI SVOJ PRODAJNI NAGOVOR?

Katera formula deluje najbolje?

Kako ustvariti prepričljivo predstavitev?

Kako nagovoriti stranko neposredno?

Kako se odzvati na potrebe stranke?

V STIKU S STRANKO

Kako vzpostaviti dober stik in pridobiti zaupanje stranke

Pozitivna komunikacija za prodajnike

Prilagojeni jezik, ki ga razume in sliši naša stranka

Kako se soočiti z ugovori?

KAKO SE UČINKOVITO PREDSTAVITI

Moč prvega vtisa

Kako razumeti govorico telesa stranke in kako uporabiti svoje telo?

Kako okrepiti sposobnost poslušanja?

Kako okrepiti samozavestno pojavo?

PRODAJATI MOŠKIM, PRODAJATI ŽENSKAM

Ali obstajajo razlike pri prodaji?

Kako učinkovito uporabiti različne pristope k nakupu?

Cena

Cena se oblikuje na skupino in program.

Lokacija

Lokacija izvedbe po dogovoru

Naročilo

Program lahko naročite za vašo skupino.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke