- Trening
Retorika za prodajalce
Trening vodi Alex
Nivo potrebnih izkušenj:
Namenjeno vsem
Kategorija Prodaja
Trajanje 1 ali 2 dni
Največje število prijavljenih do 16 udeležencev
Datum treninga po dogovoru
Osnovne informacije
- V prodaji oziroma komerciali se srečujejo s posebnimi izzivi pri izvajanju svojih predstavitev. Od uspešno izvedenih predstavitvenih nastopov so odvisni posli.
- Na treningu se posvetimo ciljno, prodajno usmerjenemu nastopu. Gremo od zamisli, preko priprav do izvedbe nastopa. Pozornost posvetimo tistim dejavnikom, ki dobesedno »prodajajo«.
- Kaj deluje in kaj ne? Kaj povedati prej in kaj pozneje? Kako strukturirati argumente? Koliko podatkov sploh potrebuje naš potencialni kupec?
- Je enako predstavljati stranki na svojem ali na njenem terenu? Kako je z izvajanjem prodajnih nastopov na sejmih?
- Naučimo se, kako se profesionalno, samozavestno in prepričljivo lotiti prodajnih nastopov. S srcem in etično.
Dodatne informacije
- V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo in snemanje vaj.
- Za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
- Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
- Darilo – DVD s posnetki vaših nastopov/vaj.
- Na treningu se dogovorite še za eno uro* individualnega coachinga.
*Ura = učna ura, 45 minut. - Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
- Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
- Cilji
- Metode dela
- Vsebina
Naučimo se pripraviti nastop, sebe in pripomočke, ter predvsem prave argumente.
Spoznamo, kako prodajni nastop prilagoditi različnim priložnostim in okoljem.
Trening z aktivno udeležbo – udeleženci sodelujejo v vajah, tudi pred kamero.
Individualizirano svetovanje in usmerjanje – trener pomaga pri usvajanju elementov prodajnega nastopa.
PRODAJNI NASTOP
Kako se razlikuje od običajnega in njegove posebnosti
Kdaj in zakaj ga izbrati
Zakonitosti
PRISTOP
Kaj vse se moramo vprašati
“Domača naloga” je nujna
Kaj je naš (pravi) cilj?
NAČRTOVANJE
Priprava vsebine in gradiv
Načrtovanje izvedbe
Priprava pripomočkov
Izdelava PPT predstavitve – po potrebi
KAKO PREPRIČATI
Česa si stranke v resnici želijo
Kako prepričljivo predstaviti svojo rešitev
Različni modeli utemeljevanja
IZVEDBA
Nastop pred stranko “doma”
Nastop pred stranko “pri njej”
Nastop na organizirani prireditvi
Nastop na sejmu
ZAKLJUČEK
Kako se odzvati na vprašanja
Rezervni cilj predstavitve
Na kaj smo vedno pripravljeni