Napredna komunikacija
4.5/5

Napredna komunikacija

Trening vodi Alex

Nivo potrebnih izkušenj:

Namenjeno vsem

Kategorija Komunikacija

Trajanje 1 ali 2 dni

Največje število prijavljenih do 16 udeležencev

Datum treninga po dogovoru

Osnovne informacije

  • Ta trening je nadgradnja treninga Učinkovita komunikacija. Širi in poglablja znanja in zavedanje o tem zakaj se pogosto ne (spo)razumemo.
  • Za razumevanje, zakaj različni pogledi in stališča pogosto privedejo do nesporazumov ali celo konfliktov, moramo najprej spoznati, kako do razlik pride, kako sploh dojemamo svet, kako si ga razlagamo.
  • Prav tako pomembno je sprejeti, da gre pri komunikaciji za več kot golo izmenjavo besed. Sporočamo tudi s svojo podobo, glasom, govorico telesa, še posebej pa s svojo notranjo naravnanostjo, s svojo življenjsko energijo.
  • Šele takrat, ko je naša komunikacija povsem skladna na vseh ravneh, postane učinkovita, povezovalna in zadovoljujoča za vse vključene.

Dodatne informacije

  • V ceno smo vključili mapo z gradivi, izročke, pisalo.
  • Pri nas lačni in žejni ne boste – za napitke, prigrizke med odmori in kosilo je poskrbljeno.
  • Brezplačno parkirno mesto zagotovljeno.
  • Trenutno lahko program naročite za vašo skupino.
  • Cena se oblikuje glede na dogovorjeni program.
  • Cilji
  • Metode dela
  • Vsebina

Naučimo se upoštevati različne poglede na isto stvar in razumeti, da ima vsak človek svoj način krojenja komunikacijske zgodbe.

Spoznamo, kako prepoznati prave namere sogovornikov, obvladati svoja čustva in prevzeti odgovornost za svoj prispevek v sporazumevanju.

Usvojimo načine vodenja težavnejših pogovorov in obvladovanja psiholoških igric.

Aktivni trening s skupinskimi in vajami v parih je zasnovan za dinamično vključevanje udeležencev.

Odprta razprava in študije primerov se dotikajo konkretnih situacij s katerimi se udeleženci lahko srečajo poklicno ali zasebno.

ZGODBE RAZLAGAJO NAŠO REALNOST

Kako zaznavamo in dojemamo svet

Z zgodbami si razlagamo dogajanje okoli nas

Vpliv naših predstav na našo komunikacijo in vedenje

Kako jih uporabiti za konstruktivne spremembe

V OZADJU VSAKEGA STIKA Z DRUGIMI JE »JAZ«

Kaj se zgodi, ko se moj »JAZ« sreča z drugim »JAZ«?

Konstruktivna, odrasla interakcija z drugimi

Osebna naravnanost – osnova za učinkovito sporazumevanje

Kako se usmeriti »k rešitvi«, namesto »stran od problema«?

NAMERE IN KRIVDA

Namere v ozadju in napačne interpretacije namer

Vpliv namer in kako se pravilno odzvati

Zvračanje krivde na druge, ko ne gre kot smo si zamislili

Kako prevzeti odgovornost za rezultat

TEŽAVNI POGOVORI

Kako nadzirati in izražati (negativna) čustva

Najboljši način za izražanje svojega nezadovoljstva

Štiristopenjski način vodenja težavnih pogovorov

PSIHOLOŠKE IGRICE

Kako se ljudje zataknejo in ne popustijo

Prekinjanje negativnih igric

Kako uporabiti »dramski trikotnik«

Cena

Cena se oblikuje na skupino in program.

Lokacija

Lokacija izvedbe po dogovoru

Naročilo

Program lahko naročite za vašo skupino.